Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 1761-1780 av 1781
Vad lyssnar du på nu?
En exellent cover på en grym låt! :D

"War. War never changes."
Crystal Castles. Borde väl uppskattas någorlunda, häromkring.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Crystal Castles. Borde väl uppskattas någorlunda, häromkring.

Huh? Det klinga några klockor, men jag kan inte komma på vad det är för närvarande.
Detta kommer undersökas! :D

Edit:

Tackar Spotify! :D
Spotify länk till Crystal Castles
Detta gillar stenhårt! :D

Tron Legacy Soundtrack. Det är bäst.

Thrice - All The World is Mad (spotify)

Och den här är på loop:
The Lonely Island (feat. ?) - I just had sex
Vill inte skriva mer än att det är The Lonely Island.
Men personen jag håller hemlig lyckades göra ett gott intryck på mig efter det här.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Abney Park's nyaste platta End of Days, men titel låten End Of Days

Detta band är helt underbart!

Mortiis - Scar Trek / Parasite God

Dags att lyssna in sig lite på Mortiis inför combichrist i februari. :3

Landslide skrev:Vill inte skriva mer än att det är The Lonely Island.
Men personen jag håller hemlig lyckades göra ett gott intryck på mig efter det här.

Måste instämma. Första gången jag tyckt nåt positivt om gästartisten.

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:Dags att lyssna in sig lite på Mortiis inför combichrist i februari. :3

Han lär nog lira en del från nya plattan kan jag tänka mig. Minns dock inte vad den heter, men den fanns ju som gratis download för några veckor sen via hans hemsida. Nya låter riktigt bra iallafall. Inte lika bra som Smell of Rain plattan, där låten du länka kommer ifrån, men ändock bra som attan.

Nope, den nya skivan som släpptes är bara en liten bonus. Låtar som föll bort osv från den nya skivan, som heter The Great Deceiver och bör släppas inom en snart framtid.

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Nope, den nya skivan som släpptes är bara en liten bonus. Låtar som föll bort osv från den nya skivan, som heter The Great Deceiver och bör släppas inom en snart framtid.

Så var det ja!
Dock måste jag säga att jag föredrog det han gjorde på Smell of Rain och plattan efter. Det som ligger på bonus plattan känns lite för NiN, och då egentligen som en ganska dålig kopia. Men den är inte dålig, men inte lika bra som han kan.

Jag kommer nog inte ha alltför bråttom till att se Mortiis om han kommer köra det nyare materialet. Combichrist däremot kommer bli grymmer. Blev överraskad ändå när jag såg att de varit förband till Rammstein.

OT: Turmion Kätilöt - Ihmisixsixsix

Köttgrottorna - Älska mig

En riktig höjdare!

Krapula skrev:Dags att lyssna in sig lite på Mortiis inför combichrist i februari. :3

Hur var spelningen? :D

awesomeness :3 combi röjde loss. Det var fin energi i publiken så det var riktigt så jag vid tillfällen undrade om jag inte borde tycka jag är för gammal för skuttandet som pågick. Men skoj var det! Blev dessutom mer sugen på m'era luna i sommar nu.

substaat kom in lite överraskande och verkar bara vara med på ett fåtal av konserterna. En del sköna låtar om än lite bleka som liveband ännu men det har mycket att göra med att det var för mycket förprogrammerat så två rätt stillastående "musiker" på var sida om sångaren som emellertid gjorde sitt bästa.

Mortiis spelade verkligen från sin dåliga (antar nya) era och verkade vilja vara punkgalen men var mest tråkig. Hade inte ens näsan på sig...

Sweet! Fan att man själv inte kom iväg på det där. Hade velat se CC på den scenen, litet och trångt. Perfekt :D
Kanske blir att man siktar på M'era Luna denna gång :D

Ang Mortiis är jag inte förvånad dock. Han har ju släppt mycket av det som var ruskigt bra med han. Speciellt trollmasken Men vad gör man, han vill väl utvecklas också, tyvärr.

Dimmus senaste är rätt mysig att lyssna till må jag säga. Sådär lagom oskränig att det inte behöver så mycket uppmärksamhet.

Dimmu Borgir - Gateways

Lyssnar rätt mycket på Ihsahn´s After platta som jag nyligen fastnade för och köpte. Progressiv metal med saxofoner och orglar på sina ställen, riktigt härlig platta.

Ihsahn - Barren lands

Corvus Corax - Sverker

Danska låter sällan så jävla bra.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Kan inte sluta lyssna.

Hett om man gillar Mars Volta/Coheed and Cambria? Fast inte för mycket?

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Kan inte sluta lyssna.

Hett om man gillar Mars Volta/Coheed and Cambria? Fast inte för mycket?

Alltså, jag kan inte avgöra om jag tyckte det var bra, dåligt, för mycket eller precis lagom. Mycket intressant :D Detta tåls att lyssna mer på och bilda sig en uppfattning :D

Visar inlägg 1761-1780 av 1781
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.