Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 25
Är detta ett skönt forum?
Hej var medlem på FZ forum förut men det togs över av moralkärringar viktigpettrar där allt oliktänkande ogillades och alla skulle följa strömmen.

Så då undrar om det finns sånt folk här? Eller att det här är ett skönt forum att hänga på med härliga människor som man kan snacka lite skit med .

Jag har som fått för mig att ägaren av sajten Gunnel inte är någon moralkärring direkt och inte speciellt brydd av sig. Stämmer det?

Hade det bra.

M.V.H.

Yes, skönaste forumet around. Tyvärr är många rätt inaktiva så här på sommaren (vi är inte jättemånga på vintern, men fler iaf), men dom som är här gör det så jävla värt. Har du några sköna kompisar som verkar ha samma syn på forum som du är dom så jävla välkomna att jag personligen skulle kunna åka och ge dom en kram.

F.ö. är det enda vi gör att snacka skit, med en lätt touch av spelsnack ibland. Just därför är också Lall-delen den överlägset mest aktiva.

Man kan säga att vi är en liten samling underbara människor som binds samman av vårat intresse för spel, men som hålls samman av våran gemenskap.

Men så länge du är en skön människa och bidra med din speciella touch to the table är det absolut inget problem att slå sig in.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Herro!

Måste hålla med. FZ har ett blajjforum. Slutade skriva i det för flera flera år sedan.

Forumet är som sagt bra, när någon behagar skriva något i alla fall

rakt in i kaklet
j04n skrev:Jag har som fått för mig att ägaren av sajten Gunnel inte är någon moralkärring direkt och inte speciellt brydd av sig. Stämmer det?

Har aldrig tänkt på att Gunner bara är en bokstav från Gunnel. Vääääldigt roligt att läsa den meningen!

Ja, jag är inte särskit aktiv själv, men det är utan tvekan en skön stämning över hela sajten.

Feel the !!111

Låter underbart

Ja just ja Gunner det var så han hette, så var det! Har läst en och annan rolig nyhet som han har skrivit!

Fragge, Ambassador och Geting dom känner jag igen! Har för mig att ni hängde på gamla Hype Siten.

helt riktigt, faktum är att nästan alla aktiva här var med redan då

rakt in i kaklet
Ofc, inte jättemånga som kommit sen dess. Vet ni skönt folk får ni som sagt mer än gärna övertyga dom om detta forums förträfflighet!

sen ska ju resten av oss övertygas med :D

rakt in i kaklet
Jag kom hit under webbhallen-kampanjen minns jag. Vet inte riktigt när det var.
Vettefan varför jag stannade, bara för awesomenessen antar jag.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Jag kom också hit på grund utav webhallen. Anledningen till att jag stannat, är nog för bristen på ett visst sagolikt väsen som brukar härja på internet.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
phipe skrev:Jag kom också hit på grund utav webhallen. Anledningen till att jag stannat, är nog för bristen på ett visst sagolikt väsen som brukar härja på internet.
Troll? lololololol

Fragge skrev:phipe skrev:Jag kom också hit på grund utav webhallen. Anledningen till att jag stannat, är nog för bristen på ett visst sagolikt väsen som brukar härja på internet.
Troll? lololololol

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAAHAHAH

"War. War never changes."
När jag tänker på troll tänker jag, av allt man påminns om, inte på högjudda ryssar som sjunger. Men förbanne dig, för nu lär jag tänka på dom.

You just got trick troll'd. :D

Landslide skrev:Jag kom hit under webbhallen-kampanjen minns jag.

Vaddå för Webhallen kampanj? Berätta allt!

Man hade chans att vinna något om man svarade rätt på frågan dom ställde.
Tror frågan var: 'Vad heter medlemmarnas egna sida på hype.se eller nåt sånt?'

Fanns 3 alternativ, kommer inte ihåg något av dom. Inte ens det rätta :>

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Man kunde vinna en Nintendo DS med Super Mario 64 DS.

phipe skrev:Man kunde vinna en Nintendo DS med Super Mario 64 DS.

Gjorde någon det?

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 25
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.