Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Digitala droger
[Hype.se]

Vet inte vad jag ska säga, tycka eller tänka...

http://www.wired.com/threatlevel/2010/07/digital-drugs/

w w w . h y p e . s e
Nog kan man få låtar på hjärnan, men hur kom på iden att det skulle vara en drog? Det är så dumt att jag inte ens tänker skriva och söka efter låtarna.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
the first one's always free :D

rakt in i kaklet
Haha, luktar placebo all over the place. Men får någon ut något av det såååå, good for you. Själv håller jag mig till min alkohol. Virituell den också då, givetvis.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Tänker alltid på "the brown note".

Sanity calms, but madness is more interesting.
Haha, troligt! Detta måste vara ett skämt. Massvis av det jag lyssnar på kan liknas vid det där. Och jag är inte skadad av det. Inte mycket iallafall. HAHA. Grymt roligt ! :D

"War. War never changes."
Fragge skrev:Själv håller jag mig till min alkohol. Virituell den också då, givetvis.

Den riktiga är mycket godare ;P

puppy skrev:Haha, troligt! Detta måste vara ett skämt. Massvis av det jag lyssnar på kan liknas vid det där. Och jag är inte skadad av det. Inte mycket iallafall. HAHA. Grymt roligt ! :D

Skadad behöver du inte bli, bara lite halvmysig. Antar jag. Du vet, som man blir av crystal meth. Halvmysig.

puppy skrev:Fragge skrev:Själv håller jag mig till min alkohol. Virituell den också då, givetvis.

Den riktiga är mycket godare ;P

Haha, skapligt. Eller det beror på, ekoöl och lapin kulta är helt enkelt inte gott någonstans. Dricker hellre digital avföring.

Fragge skrev:ekoöl och lapin kulta är helt enkelt inte gott någonstans

Men det finns ju andra alternativ. Typ Norrlands Guld, Pistonhead, Carlsberg Hof osv. The list goes on ;D

Fragge skrev:Skadad behöver du inte bli, bara lite halvmysig. Antar jag. Du vet, som man blir av crystal meth. Halvmysig.

Oh yeah, shit. Det kanske funkar då xD

Haha yes, min favoritöl är Becks. Testa den vetja! :D

Becks är riktigt fin den! :D Säger man inte nej till. :D

« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.