Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-32 av 32
Nästa »
Jag är en attention whore
Fragge skrev:phipe skrev:Ett skämt som jag kom på.

Men phipe då, inte ska man väl KOMMA på skämt? BA-ZING! (erkänn att ni saknat mig)

HAHA, Jag skrattade faktiskt till på riktigt. Skönt att du är tillbaka Fragge old chap! :D

"War. War never changes."
Jag visste inte hur länge han var borta ens. Det märks att ni är Kompisar när ni vet så mycket om andra. Här var en till sån där kommentr med komedi.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
puppy skrev:Fragge skrev:phipe skrev:Ett skämt som jag kom på.

Men phipe då, inte ska man väl KOMMA på skämt? BA-ZING! (erkänn att ni saknat mig)

HAHA, Jag skrattade faktiskt till på riktigt. Skönt att du är tillbaka Fragge old chap! :D

Haha, aww. Mission accomplished.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
puppy skrev:Landslide skrev:Rensade cache och what-have-you, så nu ser jag min tails-bild. huzzah.
Dags för The Witcher så jag får spela tvåan nångång!

Är Witcher bra spel eller? Jag tycker det ser ut som ett lovande spel, men you cant judge a book by its cover ;D

Jag blev klar med 1:an igår och jag tyckte det var rätt fint, 7 eller 8 av 10. Fast det tar lite tid att komma in i spelet, dom är inte så snälla med tutorials och sånt där.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Jag blev klar med 1:an igår och jag tyckte det var rätt fint, 7 eller 8 av 10. Fast det tar lite tid att komma in i spelet, dom är inte så snälla med tutorials och sånt där.

Fast att det tar tid att komma in i spel gör ju mindre. Kanske lite dåligt om det är trixigt gameplay, men det kanske det inte är och då gör det ju inte så mycket med tutorials om du frågar mig ;D

Jag har börjat titta på det och börjar bli lite sugen änna ;D

"War. War never changes."
Du skulle testa komma in i Monster Hunter Tri. Herregud, vad man behövde lära sig kontrollerna och metoderna of glorious hage-hoppet mellan quests och sten-sax-kulpåsen med bossar som tål nåt men inte nåt annat.

Dohoho, en gammal tant har gått vilse i skogen, så bror och far ska bege sig ut för att hitta henne.

Hon hittades död

Va?

Ja, en tant försvann, så bror och gubben gick på spanningsuppdrag med en massa andra andra villiga att leta. Sen hittades hon död, inte utav far och bror, men en annan grupp som hjälpte till. Hon var antagligen is kall och stel.

Fragge, hur länge har du varit borta? Jag lyckades nog med cirka två år

Profilbild orkar jag inte byta.

Rickard_Brahe skrev:Fragge, hur länge har du varit borta? Jag lyckades nog med cirka två år

Profilbild orkar jag inte byta.

Jag vet inte, jag kommer och går i perioder. Den senaste perioden var lite kortare än din, ändå svarar jag runt 3 månader senare. Förlåt

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Visar inlägg 21-32 av 32
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.