Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-14 av 14
Nästa »
Nya HYPE.se
[Hype.se]

Nu har det gått ett tag sedan förra tråden, men nu kan jag iaf meddela att första spadtaget tagits. Så snart forumdelen är igång kommer ni som är här få en url där ni kan regga er och börjar köra igång där. Ev kommer det här forumet att strypas direkt och så kommer nya live.

Resten av siten, nyheter/recensioner osv, kommer falla på plats fortlöpande och jag är osäker om ni kommer få access till det direkt, men kan vara så. Allt som allt känns det fräschare och det kommer bli mer lättadministrerat. Ni här kommer även få moderatorstatus och cencurera varandra...

Fler skribenter kommer bjudas in. Speciellt på recensioner, där alla kan vara med. Bara texten är okej och att betyget stämmer med verkligheten. Även de som vill skriva nyheter. Säker några här som kan bidra med recensioner iaf, men det är inte riktigt aktuellt innan vi är igång med nya looken.

Nya designen blev en nepotismsak, min brorsons kusin. Han är en klippa och jag tror ni kommer gilla det hela när ni ser det.

w w w . h y p e . s e
Härligt. Det ser vi fram emot.

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Underbara nyheter!

"War. War never changes."
Härligt

Som de andra redan sagt så är det väldigt positiva nyheter. Alltså, väldigt bra.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Kommer bli nice!

Cliff Bleszinski is my personal Jesus
Längesedan jag var här... tur att jag loggade in nu innan detta försvinner

Kul att se hur det nya blir!

Hur har det gått med nya siten? Man är lite nyfiken

[Hype.se]

Som alltid tar det lite tid, men jag hoppas iaf att forumet ska komma igång rätt snart.

w w w . h y p e . s e
Härligt att det går framåt iallafall Var ju ändå 2 månader sen senaste uppdateringen så man vart ju lite nyfiken

Fortfarande nyfiken

[Hype.se]

Sirap i maskineriet. Men jag hoppas det tar fart inom kort. Halvkort.

w w w . h y p e . s e
Problem kan alltid uppstå, men bara det går framåt så är det ju i rätt riktning iallafall :D

Väntar med spänning!

Gunner skrev:Sirap i maskineriet. Men jag hoppas det tar fart inom kort. Halvkort.

Halvkort? Blir inte det hälften av kort, dvs jättesnart?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
« Föregående
Visar inlägg 1-14 av 14
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.