Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Marknaden
« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Sega Mega Drive och Sega Master System
var hälsad bäste spelnördar. med sorg i hjärta måste sälja mina absolut bästa barndomsvänner.
nämligen mitt sega mega drive och master syster.
till Mega Drivet hör två orginaldosor till, likväl som två tredjepartsdosor(ganska dåliga).
Spelen till 16bitarn är följande: Indiana Jones and the Last Crusade, Flashback, Djungelboken, Mega Lo Mania(sämsta spelet någonsin), Pitfall, Robocop vs Terminator, Sonic 1,2 & 3, Golden Axe2 samt Mortal Kombat 2.
Master systemet tror jag bara har en dosa och en ljuspistol. Inga spel medföljer där, förutom det inbyggda(minns tyvärr inte vilket).
Det finns säkert fler 16bits spel på vinden men det blir väl en bonus isåfall.
Vad är detta paket värt egentligen?
Fodralen finns dessutom kvar till nästan alla spel.
tack å bock!

Bör kanske erkänna att jag vart en sneaky bastard, faktiskt lite som en snuskgubbe i en buske då jag relativt frekvent läst vad som skrivit på detta forum. Anyways, vad är mina barndomsvänner värda tror du?

väkommen ut ur busken då.
vad är är värt har jag ingen aning om men jag bjuder en tusenlapp för megadrivet och spelen

rakt in i kaklet
Inloggningar: 2

Men fint initiativ så det inte verkar som att du bara skriver en post och drar :>
Nu kunde vi ju låtsas att du är lite "en av oss".

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
the_fluke skrev:
master syster.

En sådan skulle jag vilja se.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
tusen kronor lät intressant men jag vill gärna sälja allt i ett paket. tycket inte att master syste(r)n borde vara på tok för dyr heller. nytt bud?
btw, hype.se goes way back. jag satt här en hel förr när gamecube var det senaste osv.

geting, skickade pm till dig men fick aldrig konfirmation på om det kom fram.
gav iallafall erbjudandet att även köpa master system på samma gång för sammanlagt 1400kr.
vet inte heller det egentligen värdet på mega drivet, men vad jag vet är att vissa av spelen är konsollens absolut bästa. borde iallafall betyda nåt :D
fast vad fan, du kan få master systemet för 300kr.. man blir ganska less på ljuspistolen efter fem minuter. so what u say?

äsch, allt för tusenlappen. du vart så syst så länge å jag vill int va den som säljer te fulpriser.

fortsätter att tala/skriva med mig själv(ganska trivsam vana) och utnämner att jag funnit tre spel till master systemet. R-type(heyo!), teddy boy samt cloud master. erbjudandet gäller fortfarande; hela paketet 1000kr.

Jag är ledsen, men sedan du sa att Mega-lo-mania var dåligt har jag inte kunnat ta dig på allvar.

Sanity calms, but madness is more interesting.
lol

har inget sentimentalt värde till det. köpte det på ebay för 25kr och gav det 15minuter eller nåt. kanske inte en så rättvis bedömning :D

« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.