quickMenu
puppy skrev:Så långt som jag kommit i spelet så har New Vegas gjort alla rätt där Fallout 3 kändes ofärdigt och inte riktigt tillräckligt. Detta plus alla underbara referenser till Fallout 1 och 2 gör hela kalaset ännu mer värt.
Geting skrev:Skapar man karaktären med special fortfarande? sikta på utvalda kroppsdelar?
Lictor skrev:puppy skrev:Så långt som jag kommit i spelet så har New Vegas gjort alla rätt där Fallout 3 kändes ofärdigt och inte riktigt tillräckligt. Detta plus alla underbara referenser till Fallout 1 och 2 gör hela kalaset ännu mer värt. Ungefär så, ja.
phipe skrev:Och köpa tänker jag inte göra för den delen.
Fragge skrev:Åh, måste klara 3:an så jag kan skaffa mig New Vegas. Fan, vill vill vill.
puppy skrev:Fragge skrev:Åh, måste klara 3:an så jag kan skaffa mig New Vegas. Fan, vill vill vill. Behöver du inte egentligen ;D Det är så pass mycket mer värt att köra New Vegas direkt istället. Men sen, har du inte mycket kvar i FO3 så är det ju bara att rusha igenom det :D
Fragge skrev:Jag är bara precis utanför Megaton så jag har nog en del kvar känns det som... Men känns ju dumt att inte spela det och hoppa direkt på New Vegas, känns som 3:an är rätt bortkastat då. :p
Fragge skrev:(vad finns det utan alkohol i?
Geting skrev:Fragge skrev:(vad finns det utan alkohol i? inget meningsfullt
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!