quickMenu
Mate skrev:Finska Remedy har tydligen bekräftat för Joystiq att ett nytt Alan Wake är på G. Någon mer än jag som fastnade fullständigt för ettan och ser fram emot en uppföljare?
Gunner skrev:Ja, ska bli kul att få fortsättningen (eller vad man ska kalla det) om 4-6 år... Nej, det lär nog gå snabbare nu. Men kommer det ta tid, då dyker det väl upp till nästa generation konsol från MS.
Krapula skrev:Kan bara instämma. Mer Alan Wake tas tacksamt emot. Skulle kanske ta ett frest och spela DLC:t också då koden har legat orörd i fodralet sen köpet.
Fragge skrev:Bara jag som började spela det och inte fortsatte? Vet iofs inte varför jag inte tagit upp det igen. Tentor och skit har väl kommit emellan. Men som det låter på er är det definitivt värt att plocka upp igen?
easy_dog skrev:Fragge skrev:Bara jag som började spela det och inte fortsatte? Vet iofs inte varför jag inte tagit upp det igen. Tentor och skit har väl kommit emellan. Men som det låter på er är det definitivt värt att plocka upp igen? Inget snack om saken, skit i tentor och annat trams och spela färdigt nu!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!