quickMenu
Fragge skrev:Spelat ett tag nu, och det jag funderar mest på är hur störande det kommer vara att gå tillbaka till vanligare, plattare, spel med sämre djup
puppy skrev:Fragge skrev:Spelat ett tag nu, och det jag funderar mest på är hur störande det kommer vara att gå tillbaka till vanligare, plattare, spel med sämre djup Den där känslan får jag varje gång jag drar igenom ett fett RPG spel. Det brukar inte vara några problem oftast, det är väl bara i början som det känns lite tunnt att lira något annat, men det kommer tillbaka :D Sen får man ju tillägga att många spel kanske inte går ut för att vara realistiska på samma sätt som L.A Noire heller som gör det annorlunda. Men se det från den ljusa sidan, har ett spel kommit med såna ansiktsanimationer så kommer fler spel framöver att apa efter så att säga
Fragge skrev:kan man börja oroa sig för hur ett Mass Effect 3 kommer uppfattas i jämförelse. Där får man definitivt djupet, men kommer det se trovärdigt ut?
puppy skrev:Frågan ligger väl mer i då om man vill att Mass Effect 3 ska se trovärdigt ut eller inte. Till viss del, ja. Men sen, tycker iallafall jag, att sci-fi inte ska se helt naturtroget ut. Även om man kan tycka att människor ska se mänskliga ut så finns det mer utrymme för att leka mer grafiken och fortfarande få det att se grymt snyggt ut. Jag tror att man kan komma att jämföra människor i spel som Mass Effect 3 med L.A. Noire, men det kommer man nog sluta med när man kommer in i storyn. Då kan tänkas att man glömmer bort jämförelsen och istället låter sig hänföras av grymt bra storytelling :D
Fragge skrev:Sen ska vi komma ihåg att Mass Effect 3 antagligen kommer se väldigt snyggt ut det också. Och det lär bli en ren och skär orgasm-resa från början till slut. Åh, så jag längtar.
Rickard_Brahe skrev:L.A. Noire var en trevlig bekantskap i början men jag tröttnade efter kanske 4-5 timmar då allt plötsligt blev väldigt repetativt.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!