Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
PC
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 26
Starcraft II & hypers
Vilka är det som köper Starcraft på/kring release? Jag är ruggigt taggad atm och tänkte plocka upp det den 27:e. Har inget Battlenet-konto men tänkte fixa sen efter installationen. Jag avser att köra en del singleplayer det första jag gör, men sedan lirar jag gärna lite games med eventuella hypare som också är sugen på SC2. Vilka är hypade?

Fick precis ett mail från CDON att spelet är postat och kommer på måndag!!! Så här i alingsåsområdet är lyckan i princip total!

Cliff Bleszinski is my personal Jesus
Någon som ska köpa en sådan där Strategy Guide? Är det något att ha? Jag har lirat Starcraft en del framförallt med polare de få gånger vi LAN:at men jag är nog totalt toast om jag skulle lira på Battlenet, så att läsa på lite om grunder, units, tactics tänker jag kanske ger en lite roligare tid när man kör mp online sen.. vad tror ni?

Fanns dåligt med information och framförallt bilder från de officiella guiderna. Kollade kort på en sample-PDF från Bradygames för WOW: Cold Lizard, eller vad det heter, och det såg riktigt beiget ut. Men då är jag också totalt ointresserad av WOW, så kanske inte går att jämföra riktigt...?

något som hört nåt från de mer kända mapmakersen att nåt i stil med DotA är på gång?

Vad jag hört är att det kommer vara lättare än någonsin att göra DotA med de utvecklargrejerna som skickas med. Men just DotA-modgänget hade väl gått in för att bli professionella utvecklare och gjorde väl det där spelet vad det nu hette?

det finns ju många som lekt med den kartan. orginalskaparna, DH skaparen, rumble skaparen, renew skaparen, TL skaparen osv. tror mer det är dom som gjorde orginalet som gör riktigt spel nu.
nåväl, vi får se -det lär nog dyka upp ett par intressanta custom games.

Bara 3 timmar och 44 minuter kvar!!! *glad som ett litet barn på julafton*

Men alltså.. vafasen.. får man inte välja vilket nickname man vill ha på Battlenet? Nu verkar det ju som att det är min e-mailadress, det är jag inte alls intresserad av att skylta runt med på internet...?

Men alltså.. vafasen.. får man inte välja vilket nickname man vill ha på Battlenet? Nu verkar det ju som att det är min e-mailadress, det är jag inte alls intresserad av att skylta runt med på internet...?

Ambassador skrev:Men alltså.. vafasen.. får man inte välja vilket nickname man vill ha på Battlenet? Nu verkar det ju som att det är min e-mailadress, det är jag inte alls intresserad av att skylta runt med på internet...?

Jag har för mig att det är för ditt inlogg till battle.net. Istället för ett nick som man loggar in med iallafall. Vet dock inte hur den syns på forum och sånt stuff :S

"War. War never changes."
Ok. Jag tänker framförallt när man lirar online. I de videos från betan verkar ju folk ha ett nick men jag vet inte riktigt hur det fungerar... om man borde regga en ny e-mail med det nick man vill ha eller hur man ska göra...

Köpte Collector's Edition. Fan vilken clean box det är! Generellt sett är jag inte alls så mycket för extra lull-lull vad gäller spel men denna var ruggigt clean.

Jag har ett Guest Pass att ge till en hypare in need. Med Guest Pass kan man lira 7 timmar eller i 14 dagar (beroende på vad som kommer först). Skriv i tråden om du vill ha.

är väl int nån äkta hypare än men ett guest pass vore en stor tjänst!
då kunde jag se om min burk mäktar med detta spel eller ej

Jag skickar ett PM med koden. Det är bara att börja hypea i forumet.

the_fluke skrev:är väl int nån äkta hypare än men ett guest pass vore en stor tjänst!
då kunde jag se om min burk mäktar med detta spel eller ej

Min gamla mac klarade av det iallafall... Dock var jag tvungen att sänka grafiken en smula Men jag överlever!

Mm jag installerade på Mac först men det gick segt. Då installerade jag en gång till fast på Win 7. Genast mycket bättre. Kan inte maxa men kör på high på allt tror jag och 1600x1024 eller någonting. Står en hel del på nätet att Mac är förbaskat oeffektivt på spel, och däribland Starcraft 2, vilket inte förvånar tyvärr.

Bah, synd att jag varit borta i närapå en vecka. Missade jag guest-passet?

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Jo.

slet hem officiella versionen idag, är fett taggad på 7timmars testgrejjen jag fick av snäller.
ikväll blir det dock gamla hederliga dota TL 3v3tp mode med det gedigna gänget. säg, finns några dota människor kvar här numera?

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 26
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.