Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 36
Spel att se fram emot
Det kan vara spel som är helt nya på marknaden nu i höst, eller spel vi vill tipsa om som hypare kanske missat, inte har koll på eller, helt tvärt om, har stenkoll på.

Jag kan börja med att påpeka, innan ni läser det som står nedan, att jag inte har någon koll på marknaden. Vad som kommer och på vad som inte kommer. Det var lite därför jag startade den här tråden, som ni kanske förstår.

Spel jag ser fram emot:
* FIFA 11
* NHL 11
* Mafia 2
* -- ?

F.ö. plockade jag upp ett begagnat Fallout 3 för några dagar sen, och det verkar riktigt bra. Jag fick ett ryck för några veckor sedan och köpte Red Dead Redemption, Batman: Arkham Asylum, Just Cause 2 och Splinter Cell: Conviction. Av dom är det bara Splinter Cell jag klarat, och det p.g.a. co-op-läget. Red Dead är skoj att spela så länge man har kompisar med. Batman blev jag besviken på. Och Just Cause 2 har jag knappt startat.

Andra skamfläckar i mitt spelskåp som jag kan varna för är: Bionnic Commando, Jericho (hands down, sämsta spelet ever)... Burnout: Paradise city. ... Meh.

Andra spel jag har kvar att klara är bl.a. Dead Space (det vill ingen spela med mig för det är "för läskigt" ... morr).

Jag är sugen på:
* Metro 2033
* Assassins Creed 2
* The Saboteur
* ...

Så, ge mig fler tips på spel jag kan slösa pengar på. En dag kanske jag till och med vill spela dom.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Om du gillar co-op så kanske Portal 2 kan vara intressant, har för övrigt släppts en ny trailer på just co-op läget, dock väldigt kort och intetsägande.

Portal 2 Co-op

Annars kanske Maffia II eller Assassin's Creed: Brotherhood kan vara nåt?

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Last Window: The Secret of Cape West
Uppföljaren till Hotel dusk: Room 215 och kommer ut den 17:de september.

Det är glädjande att Nintendo lyckades publicera det fast Cing försvann tidigare i år.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Najs tips, najs tips. Synd bara att jag fick RROD precis. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDDDDD ÅÅÅÅÅÅÅT MIIIICROOOOOSOOOOOOOOFFTTTTTT

:'(

Trist!! Jag fick också det för ett tag sen, tre veckor innan garantin gick ut som tur var.

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Vad.

Av någon anledning tyckte jag det där var roligt. Men kanske det är läge att skaffa en Slim verion nu?

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
[Hype.se]

Jag har börjat se fram mot Fallout New Vegas... har pratat om det mkt på senare tid. Men annars är det Dirt 3 som står överst på listan. Halo Reach är väl inte heller så dumt kan jag tänka. Och EA MMA. Mafia 2. Damn, mycket den här hösten.

w w w . h y p e . s e
Batman: Arkham City.
Dead Rising 2, coop i det också. Fantastico (kommer nästa månad)

Batman: Arkham Asylum tog hem mitt pris för 2009's bästa spel, t.om över Uncharted 2.
Och Bionic Commando tyckte jag var jäsigt, ett av mina favoritspel tror jag.
Får se när jag får hem det från pajsaren på tradera som tycks vilja blåsa mig

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Bionic Commando är bra, mkt bättre än folk säger. Ska bli kul med Bionic Commando Rearmed 2, men det är väl nästa år har jag för mig.

Fick mitt Bionic Commando idag, finfint!
Visst, små skavanker men i överlag ett fint spel.

Och synd att brillorna på retro-dräkten var så otroligt fula

Problemet jag hade med Bionnic Commando var att tyngden saknades. Nu ska jag vara ärlig och erkänna att jag aldrig gav det någon större chans, men det kändes inte lika genuint och tungt som exempelvis Mass Effect, Gears of War och Splinter Cell. Det kändes mer som Crackdowns sladdriga fysik snarare än Grand Theft Auto IV:s tyngre, mer genuina fysik. Om ni förstår?

[Hype.se]

Nja Fragge. Kan inte säga att GTA-fysiken är det som gör spelet bra... BC är kul och jag gillar det, svingen sitter som en smäck. Sedan gör det att man tar sig igenom banorna snabbt som fan, varje sving motsvarar ju typ 100-150 meter gångsträcka. Så det blir en del laddande. Sen är det inte sandbox, utan man är på ett uppdrag från punkt A till B. BC finns via Game Outlet-pallarna för 198 kr, vilket är ett lyande köp.

Men fan, det är sant, jag fick för mig att Dirt 3 kom i år. FAAAN! Det vill jag spela nu.

w w w . h y p e . s e
Enda spelet jag verkligen ser fram emot just nu är Fallout Online som är på gång. Dock finns det vare sig alpha, beta eller något mer än en teaser och ett nyhetsbrev som bara skickats ut en gång angående detta spel.

Men SATAN va jag kommer att spela det när det kommer! :D

"War. War never changes."
Prof Layton 3!
FIFA kommer köpas för första gången sedan...99.
Mafia 2 kräver uppgraderad dator på min sida så det får vänta tills det sker men oj så jag längtar.
Red Dead Redemption
Alan Wake var bra skit och kostar bara 200 på play.com nu
Civ 5
Dead State måste jag nämna nu efter att ha läst om det. Låter otroligt intressant.
Brink lockar mer och mer
Diablo 3 självklart
Need for Speed: Hot Pursuit

Annars har jag mest att göra med att beta av min backlog så jag känner mig lite mer ikapp i faktiskt spelande sett till inköpen. Inte för att det som är på gång gör det lättare.

phipe skrev:Last Window: The Secret of Cape West
Uppföljaren till Hotel dusk: Room 215 och kommer ut den 17:de september.

Kom aldrig långt på Hotel Dusk. Får nog ge det en ny chans om ett tag. Intressant att nåt nytt kommer. Värt att kolla upp.

casualcore wnkr | slayer of threads
F1 2010 förresten. Mer intressant än Dirt och Grid ihop.

casualcore wnkr | slayer of threads
[Hype.se]

Jag är övertygad om att F1 kommer vara lika tråkigt som F1-spel brukar vara. Ingen fysisk kontak mellan fordonen gör det så stelt. Men, gillar man F1 så gillar man förmodligen spelet.

w w w . h y p e . s e
Brink kommer väl nästa år, men det ser riktigt kul ut på de här utvecklarfilmerna.

Jag tycker Brink ser stelt och fladdrigt ut, men beroende på hur många polare det blir som kommer testa det så kanske det blir ett köp.

Edit: Hittade fina screenshots från Arkham City på Kotaku.

Dags att se om det flyger grisar utomhus nu skulle jag tro.

Visst, än så länge finns det bara en kort spelbar demo som visades upp på PAX, Penny Arcade's konvent, men allt tyder på att detta är fullt legit och att vi nästa år än en gång kommer få lira som Duke.

Även om det inte kommer vara bra så kommer jag baske mig att köpa och spela spelet! Flera gånger ska det klaras. Gearbox och 2K Gaming om jag inte minns fel ska ge Duke Nukem Forever nytt liv och detta ser jag fram emot.

"War. War never changes."
Civ V är runt hörnet och det är väl dags. Verkar som man kommer att än en gång finslipa på det finfina konceptet som ingen kommit i närheten av att återskapa. Värt att följa podcastarna om man kan spelet sedan tidigare. Kan man inte det kan man lätt skita i det.

Assassin's Creed 2 - Brotherhood - Spelet gör mig hård helt enkelt. Så är det bara. Jag går omkring på jobbet med svajballe och tänker på förra årets bästa spel och eventuella finjusteringar de kan ha gjort.

Sanity calms, but madness is more interesting.
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 36
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.