Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
quickMenu
[Forum]
[Senaste]
[Sök i forum]
[Hype.se]
[Logga in]
TV-spel
Forum
/
TV-spel
/
GTA V trailer 2 november!
1
« Föregående
Visar inlägg 1-5 av 5
Nästa »
GTA V trailer 2 november!
easy_dog
Vågar man hoppas på pc som leadplattform? Antagligen inte, men spännande med ett nytt GTA iaf. Antar att många här är spända på att se vad GTA V har att erbjuda oss?
Edit: Var på jobbet när jag skrev så det blev rätt kort. Tänkte utveckla lite mer.
Även om en Wii U version antagligen hade blivit bra så hoppas jag det ryktet inte stämmer. Ps3/x360/PC( föredrar den såvida det inte blir ytterligare en halvdan port) känns bäst.
Vissa tror det blir i Washington DC som det utspelar sig och annan spekulation säger LA(vinewood). Vilket som funkar för mig. Ser mest fram emot ett nytt GTA bara.
Vad har ni för önskemål/spekulationer?
Trailern kan beskådas på rockstargames.com på onsdag
2011-10-29 kl 11:28
Mate
Klart att man ser fram emot ett nytt GTA. Samtidigt måste jag säga att den där riktiga WOW-känslan som infann sig vid framför allt släppet av 4:an inte är riktigt lika stark denna gången.
LA eller WDC spelar mindre roll för mig, jag har inte varit i någon av dem.
Jag läste någonstans att man skulle växla mellan olika karaktärer i spelet. jag vet inte om jag tycker det är så bra då det lätt blir en rörig story, men det återstår ju att se hur det fungerar.
"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
2011-11-01 kl 20:44
Landslide
Tidszoner, argh!
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19341/grand-theft-auto-v-trailer-110211.html
'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
2011-11-02 kl 06:38
Mate
Gött.. Lagom till man kommer hem.
"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
2011-11-02 kl 07:38
jimbolaya
Någon som hört något om när det släpps?
Folk ute på forum gissar 24:e maj nästa är. Fast det är väl bara för dom tror att Rockstar medvetet lagt in det datumet i trailern. När man ser snubben som slår i "For Sale" skylten i trädgården står det faktiskt 2405 på trottoarkanten. Unga snillen spekulerar...
Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
2011-11-17 kl 09:39
« Föregående
Visar inlägg 1-5 av 5
Nästa »
1
Skriv ett inlägg
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in
här
.
Annonser!